fredag 4 oktober 2013

Körkort

Tjohooo!! :-)
 Min yngsta son har tagit körkort!!
..
Närmare bestämt i måndags, den 30 September..
då satt teorin som en smäck, i går var han och hämtade ut lappen.
Lycka.
Grattis Alexander!
Minns känslan i kroppen när jag tog mitt härom året
*harkel,
.. året var 1987
..

Upptäcker det är tid att förnya
nästa år, uppdatera tösen på bilden lite!
..
Men ..
 vad jag är kass på att blogga!
Motivation, lust eller bara dåligt med energi, vet inte vad det beror på.
Skärpning!
..
Fredag dagen lång
...Trevlig helg önskar jag er!
Tjing!
 


16 kommentarer:

Camilla sa...

Äh...du ser nog inte en dag äldre ut nu än då du var 18 ;)
Ett STOOORT grattis till sonen.
Min äldsta dotter fick körkortet 10/10 :)
Och i går kväll var det premiär för henne att köra lite fylltaxi ;)
Kram!

Inger sa...

Grattiskramar till Alexander.. bra lämpat och lycka till i framtiden..
Men han tog körkorter 30 september.. bara för att vara lite grinig hihi,..puss och kram
Förresten vad ska jag säga om bloggningen då...inte sedan i juni...men det är svårt att ta tag i det trots att jag har tid....puss puss..

Camilla sa...

Önskar dig en trevlig helg!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig helg!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig helg!
Kram!

Camilla sa...

Nu önskar jag dej ett gott slut och ett gott nytt!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig helg!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig helg!

Camilla sa...

Nu åker jag till Turkiet :)
Kram!

Camilla sa...

Sv:Tack snälla!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig midsommar!
Kram!

Camilla sa...

Tycker inte du att det är dax för ett nytt inlägg? ;)
Kram!

Camilla sa...

Nähä...inget nytt inlägg ;)
Kram!

Camilla sa...

Hoppar in här trots samma gamla inlägg...
;)
Trevlig helg!
Kram!

Camilla sa...

Trevlig helg! :)

Camilla sa...

Glad Påsk!