måndag 11 mars 2013

Vinterskrud

Det var en himla vinter att vara lång  i år.
Jag är en sommarTös ..
som gillar sol och värme allra bäst.
Så snart är välan vintern slut för denna gång.
Spanar efter vårtecken var dag..
att höra fåglarna kvittra igen gör mig glad..
 alla som börjar löp- träna tidigt, inspirerar.
Snart snart säger jag...
Välkommen till våren!
Men trots allt bök vintern för med sig, finns det sköna dagar att minnas
..för visst är det vackert ändå!
Se..






Är det detta som kallas för female tree?.
*fniss
Tjing!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hihihi...det där är definitivt ett tjejträd ;)
Jag är också en sommarbrud. Så fatta vad jag har njutit dessa två veckor då jag har varit borta :)
Kram!

Inger sa...

Ja nog är de en sommarbrud alltid.
Men dina bilder går inte av för hackor...så himla fina..
Vad bra att resan blev lyckad oxå s¨åg jag här nedan..Fin disktrasa du fått oxå.
Hihi ja trädet var ju verkligen speciellt...hihi..
kramizar