lördag 7 januari 2012

Öppet Hus!

I dag hade Korpen öppet hus.
I tre år har jag varit medlem på Collegium. Laddar ett årskort, då ingår alla pass och fri tillgång på gymmet.
I dag deltog jag i de tre sista passen på dagens schema.
 EFIT, Zumba, Yoga.
Zumba och yoga har jag tidigare erfarenhet av.
EFIT = Effektiv-Funktionell-Intensiv-Träning
var nytt för mig. Det passet gav vad jag vill ha, kommer att bli en flitig besökare.
En seg start på veckan, avslutas med ett lyckorus av träning!

Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Ja vad det låter skönt när du tränar..den som ändå orkade med det.Jaha du har testat Veet..jag har för mig att jag gjorde det för många år sedan på benen,. Menn det är nog bättre grejer idag.
kram

Inger sa...

Ja undrade just om du hade börjat blogga. Tittade in hos Thompa för att se om han hade din adress..
Kul att du är igång. lycka till
Bilden är jättebra,,,
kram från oss.