onsdag 30 maj 2012

DISA-Språket & Ayurveda

Jag och en kollega startade med en kopp kaffe i morse
 samt slog ett öga på
TV`4 nyheterna.
Där var Let`s Dance finalisterna
Molly & Anton med på en intervju.
Vi sa; vad dom är fina & duktiga,  undra vem som vinner!
Ja, Anton är en riktigt gul människa sa min kollega..
Va?. sa jag
Ja du vet, sa hon.. olika personligheter..
Längre hann vi inte  för vi blev avbrutna.
Äh du får googla sa hon,
Jaha, kastar jag ur mig, du menar som..
vata och pitta sa jag!
Va? sa hon..
Äh, du får googla ..sa jag!
..
Har ni kära bloggläsare hört talas om den ena eller andra?
Kul läsning är det iaf.
Sätta sig själv i ett alternativ och kanske spana in
sina medmänniskor!
DISA-Språket hittar du Här!
Ayurveda hittar du Här!
Vata te
Ska spana lite i webbshoppen.
Te är ju alltid gott!
Tjing!

1 kommentar:

Inger sa...

Men det låter spännande,, det får jag titta på en annan gång...
Har i bakhuvudet att jag hört något..men det är rörigt där...hihi,Nattikramen..