måndag 9 juli 2012

Tillbaka...

..i stan och civilisationen.
Har tillbringat en vecka i smålands -John bauer skogar.
Underbar nedvarvning, där jag fick träna på medveten närvaro.
Ingen tv, ingen mobil...
kunde gå ca 200 meter (ur skogen en bit) för att få uppkoppling!
Backen ner till vår koja.
Vi bodde precis vid en porlande fors.
Sovrummet låg byggt på en brygga med fönster från golv t. tak.
Saknar forsens porlande ljud..
relax..
Våra tonårsgrabbar var med oss ut i skogskojan ett dygn
..innan de fick vända om hem för sommarjobb,

Solskens frukost
Sol & måBra-läsning!
Motion på en av..
de många fina vägarna i bygden.
Självklart en tripp till Gränna..
..och A6
Så här glad blir jag när jag återvänder till skogen igen!
Yoga
Vi hade bastu-spa..
och mys
..Och så led sagan mot sitt slut!
Vi är nu hemma, har dock semester kvar att gosa med.
..
Tjing!

3 kommentarer:

Inger sa...

Jaa det ser verkligen underbart ut..verkligen en sagoskog..passande till er..Alltid roligt när blir nöjd...Skönt att komma tillbaka igen, annars kanske ni fått lappsjuka..hihi...
Ha det så skönt sista veckorna..
kramizar till er.

RackarTuss sa...

Wow -tack för alla fina foton :D

Jag har som vanligt svarat i min blogg

Kram

Camilla sa...

Å,så mysigt du har haft det.
Kan tänka mig att du trivts som fisken där i vattnet ;)
Kram!