torsdag 30 augusti 2012

Packar

Har påbörjat min respackning till
Spanien...
Tänker nämligen vakna upp på min födelsedag
i sol och värme!
Närmare bestämt på gamla hederliga
..Mallorca!
..
Hade semester tidigt i år, allaredan vid
midsommar, inte så mycket badväder så tidigt
  ja inte för att det blev bättre sen heller!
Så nu ska det smaka gott med
sol och ledighet.
..
Det är inte det lättaste att packa
men..
bikinisarna är viktigast..
så dom och sarongen dök först ner i väskan
Koll på..Biljett..Pass...Pengar
å.. lite till
Vi flyger tidigt som tusan på söndagsmorgonen
..innan dess ska jag även hinna jobba Fredag kväll
så det känns skönt att få koll på packningen i tid.
..
 Nästa veckas tankar & huvudbry
är endast..
- vilken bikin ska jag ha på mig
- hitta ett bra lunchhak (frukost & middag ingår på hotellet)
Sist men inte minst...
- att ungdomarna hemma sköter sig!
Tjing!
 


2 kommentarer:

Inger sa...

Åh det blir skönt, men det är ju så himla varmt nu...men ni får bada massor och njuta..
Du behöver nog inte så mycket kläder.
Vi hörs innan ni åker..
kör försiktigt hit upp oxå..
kramelikramizar

Camilla sa...

Ååååå så underbart att få dra iväg.
Ha det nu sååååå skönt!
Kram!