lördag 19 januari 2013

Spa resa

Detta ställe kan jag varmt rekommendera.
Jag och några från jobb gänget var iväg på en 
spa-tripp häromdagen.
Det ligger så fint en bit utanför stan.
Det ägs av ett par som även driver ett Dagcenter med lantbruk och djur.

Droppar en bildbom som talar för sig själv
..
utsikt från mitt rum

varm marmor-bänk att softa på
1 timmes avslappnings massage
bastu
bubbel pool
fina produkter att shoppa med hem

underbart god middag
avslutningsvis en promenad bland djuren


Som sagt ett par härliga dagar fick vi
i en fantastisk miljö
vill du kolla in deras hemsida klickar du Här
..
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Meen så avis jag blir. Det lät ju superfint...härligt att ni var nöjda efter er lilla tripp. Skönt att ta hand om sig ibland...du är så klok...Ha en fin helg...kramiz

Camilla sa...

Wow, ser väldigt mysigt ut.
Kan tänka mig att det måste vara hur skönt som helst att "bo" där.
Kram!