lördag 16 juni 2012

Arg...

Och ledsen på det mesta just nu...
aahhhhh!
Bockar & betar av div. ting innan semestern..
Trött efter att ha varit på resande fot med jobbet ett par dagar.
Skulle haft en vilodag igår, och hela helgen var det tänkt..
hmmm...eller hur, stör mig på ALLT!
..
Min mobil går av och på, som den själv har lust med..
var inne på 3 i Måndags och förnyade mitt abonemang, samt plocka ut en ny mobil
..den jag skulle ha fanns inte i butik
..inga problem sa personalen, jag skickar en hem till dig i morgon lunch.
Haha... eller hur!!
Nu är det Lördag och jag har fortfarande ingen mobil.
Besökte butiken igår, då lät det
 -den är påväg!
.
Tänkte trösta mig med ett besök hos frissan igår
blev jag nöjd tror ni?
Nä, bortdomnade ben efter tre timmar och 1300kr fattigare.
..
Har inte hunnit motionera som jag vill
vilket resulterar i
-Frustration!!
.
Dagens händelse
-Trasig tvättmaskin!!!
..
-Kom på en bra grej
4 jobbdagar kvar innan semestern :-)
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Men så tråkigt...har du inte fått din mobil än...hoppas den kommer snabbt nu då.
Jaha tvättmaskin trasig, inte kul.Tänk att allt ska komma på en och samma gång.
Har du inte vant dig med håret än...kanske att du vänjer dig..
Puss och kram och hoppas att det vänder snart till det bästa...

Camilla sa...

Grr..man kan bli arg för mindre.
Förstår din ilska,besvikelse och längtan.
Ja...både till din mobil OCH semestern ;)
Kram!