lördag 4 maj 2013

Träningstugg

 Årets första löptur ute -check!
Sent,  men nu äntligen blev den av.
 Så skönt, ljuvligt väder dessutom men...
tungt!
Kondisen finns, jag rör mig mycket i vardagen och på jobbet, samt cyklar vart jag än ska
  men kroppen är inte van vid löpning "än" vilket märktes.
Har mest tränat bålstyrka inne i vinter, samt gym och yoga.
Snart är det ju dags för det årliga 
Blodomloppet..
så det är bara att sätta fart på löpardojjorna.
Förra året så sprang jag en del, så jag vet att
"gookänslan" så småningom kommer att infinna sig
...Så på´t igen bara!
Tjing!

2 kommentarer:

Mariana sa...

Ja visst är det skönt när den där härliga känslan bara kommer?! Min stund på dagen är när jag är i spåret och terapisnackar med mig själv. Ojoj vad många frågeställningar och beslut som tagits de senaste veckorna. Kram på dig!

Inger sa...

Men så skönt det låter...önskar jag orkade löpa, men får nöja mig med gång...kram