fredag 23 november 2012

Det kom ett brev


..i lådan häromdagen!
Det är inte så vanligt numera.
Såg avsändaren och blev glad!
..började ana innehållet.
Fina Camilla som läser svamlet i min blogg 
hade skickat en vitlöks skalare via posten.
Hon har bloggat om denna braiga grej
 vilket gjorde mig nyfiken som aldrig hade hört talas om detta.
så här ser den ut
..
Nu ska den provas 
och jag lovar att jag fortsättningsvis alltid kommer att tänka på dig då den används
..Camilla!
Tack snälla fina du.
Tjing

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hahaha...tänka på mig då du skalar vitlök. Hur ska jag tolka det? ;)
Jag menar...är det så jag luktar? ;)
Hoppas att du blir lika nöjd med den som jag är.
Kram!

Inger sa...

Men det låter som en bra grej, den har jag inte hört talas om. Får höra av dig sedan hur det är..
Förstår att du blev glad det är alltid kul när man får ett brev från en vän.kramiz

Camilla sa...

Har du hunnit att prova den än?
Kram!