tisdag 13 november 2012

Mörker

Fy vad November är lång och grå..
kroppen protesterar!
Jag går på halvfart vad gäller min träning.
Men idag fick jag äntligen till den där
härliga morgonmagin som jag älskar..
smyger upp i ottan och sticker iväg på yoga
älskart!
Sen blev det gymmet med 30 min kondition
armarna fick jobba med lite vikter, även magen fick sitt.
Frukosten smakar sen gudomligt!
Idag tänker jag göra mig en bra dag
..känner mig len på insidan.
 Björken står lik en kvinna ..
i en vacker vinter position  och vilar sig
Snart mycket snart är den grön och somrig igen !

"Hemligheten med att vara lycklig 
är förmågan att kunna
glädjas med andra"
..
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Åh så skönt med din träning. Kan förstå hur du känner dig efteråt..
Men vilken häftig kvinnobjörk..finns den ute i naturen???
Så sanna och kloka ord av dig..mina fina tös...puss och kram..

Camilla sa...

Vilket häftigt träd.
Är det du som knäppt bilden?
Kram!