torsdag 1 november 2012

Veckoslut

Snart är det helg igen, jag har varit ledig i dagarna 3
Såå skönt!
Har fått en hel del gjort, både stort & smått.
Vila samt full fart.
Det bästa var lunchen ute på stan idag med min boys
Vill jag umgås så får man locka till bords, funkar alltid
...mamma bjuder på käk! *fniss
Det sämsta är att min kära cykel är paj
använder den typ jämt!
Önskar er alla en trevlig helg!
För mig är det dags att återgå till jobbet.
Skålen på bilden är från förra helgen 
då vi var och såg Johan Glans.
...mycket kul by the way!
ps
"Det ligger stor lycka i att känna tillfredsställelse
där man befinner sig"
Tjing!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du jobbar och jag är ledig.
Äntligen är mina tre dagars ledighet här :)
Kram!

Inger sa...

Hoppas det går fint att jobba i helgen..mysigt med lunchen med dina trollungar...lite avis där..
Härligt att ha minnet från förra helgen i bakhuvudet..kram och ha en fin jobbarhelg...