fredag 20 april 2012

Coaching

Min chef sände iväg mitt arbetslag på coaching i veckan.
Två halvdagar skulle vi delta i.
Vi trodde eller tog för givet, att kursen skulle innehålla
proffessionellt  förhållningssätt på arbetet.
Icke!
Det blev en inne resa som hette duga!
Det var workshop med tankeväckande
kommunikationsövningar och mindfullness, kärleksfull övning
& livshjulet.
Det var stimulerande, spännande, skrämmande och mycket energitömmande.
Vi både skrattade och grät. En kick utan dess like.
Vi avslutande dagarna med att skriva ett "Amerikabrev" till oss själva!
När det kommer fram vet bara "Motivationscoachen"
Det är han som är brevbäraren!
 Applåderar & tackar
ödmjukast för denna resa!
Tjing

2 kommentarer:

Inger sa...

Ja jag hörde ju på dig hur lyrisk du var över denna inre resa..
Det lät spännande..
Må så gott...kramen,.

Johanna sa...

Du var snäll och röstade på min bild + lade upp den på din blogg. Tävlingen är inte slut ännu, men har avslutat erbjudandet och dela på bloggar och kommer redan nu börja lägga upp bildlänkarna i min menyn.

Ni var många som ställde upp så kommer dela upp det i omgångar för det skall ge er så mycket som möjligt.

Jag vill att du skickar ett mail till lifeofjohanna@gmail.com där du sänder din bild du vill ha plus skickar med din blogglänk! Om du inte gör detta kommer du inte bli länkad i menyn!

Tack för du hjälpte mig!