lördag 4 augusti 2012

Bra stöd..

...är viktigt för oss kvinnor!
Speciellt när man motionerar, då måste man ha en bra BH
Har gjort en rejäl investering idag, jag köpte både sport BH och löparskor
..de jag har, hade liksom gjort sitt
Så nu har jag stöd som heter duga när jag är ute och ränner!
Denna gång blev det ett par löpardojjor av märke New balance
ska bli spännande, aldrig haft tidigare
de var nedsatta med hela 500kr.
BH´n är Casall, min favvo sen tidigare!
(finns i flera färger)
Det vardagliga stödet är minst lika viktigt
Nu är det Lördagkväll och grillning som gäller
men...
i möra ska de invigas!
Tjing!



1 kommentar:

Inger sa...

Hoppas det grillade smakade gott..
Fina bh:ar du köpt och häftiga dojor, det är väl rätt att investera i bra kläder när du tränar.
Det gäller att passa på när de rear..Hoppas det kommer att passa bra inför nästa pass...kramizar..