måndag 13 augusti 2012

Gör som jag har lust med

"att vara Tant
är att få göra vad fan man vill"
..
Idag är en sådan dag!
Efter en lång helg på jobbet, kommer en sån
goo ledighet.
Sovmorgon är starten för kommande vecka!
Sen dags för träning..
Korpen smygstartar denna vecka med en del gruppträning
hängde på ett pass FT-Outdoor
Skitkul
Precis sånt jag gillar..
effektiv träning för kondition, styrka och balans
med bla. viktplattor, skivstänger, även riktig pulshöjjande
..typ idioten, som vi körde idag!
Underbart att få träna ute i solen med ett glatt gäng.
Dusch och en go lunch i solen som följde var inte helt fel det heller.
Div. fix & don under dagen.
"Lilleman" är ju fortfarande skolledig, så vi har hunnit med två pass
 övningskörning med lite olika inriktning..
typ
landsväg á stadskörning
Han är riktigt duktig nu, och tycker det är kul!
Flyttade typ in i badrummet x antal timmar också
..för vaxning, filning, smörjning, målning
..you name it!
 Kvällen är så underbart skön
så jag kunde inte behärska mig,
 utan gav mig ut på en runda i skogen!
Det blev väl sisådär en 3km pw och 3km löpning.
Har har varit en bra dag, jag har fått
rensat ur kropp & knopp
efter mitt behov, .
Skönt.
men..
nu vart de kväller!
Tjing!



1 kommentar:

Inger sa...

Det låter så enkelt och lätt när du beskriver din träning..
Kul att det går bra för A. med körningen..men du får inte glömma att bara slappa mellan varven.
Jag kan knappt gå idag. har så himla ont i vaden, vet inte om det är träningsvärk eller om det är någon bristning..gamla tanter ska inte träna tydligen..trist...
kramizar