lördag 22 september 2012

Energi

Denna vecka har varit magisk vad gäller träning och rörelse.
Startade förra söndagen med två pass.
Gympa med mycket rörelse, följt av ett core pass 30 min
med mycket styrka för bålen.
Började måndagmorgon med löpning ute, skönt att skaka loss ute i morgondaggen.
Tisdagmorgon med poweryoga, följt av kondition på ct, styrka för ben och mage.
Onsdag några km löpning på bandet inne, samt styrka överkropp.
Torsdag, yogalates före frukost, avslutar även med yoga på kvällen
Underbart!
Rejält utstretchad mjuk & goo.
 Sover som en prinsessa och snäll blir man dessutom.
 fredag blir min vilodag!
I allafall gällande träning, ska nämligen jobba hela helgen!
Höp & häpna...
..Startar dagen med sovmorgon
 (hör inte till vanligheterna)
Sen är det dax för jobb...
..jaja jag sitter ju inte fast i klister då heller
är för det mesta i rörelse även där!
Blir även en del cykling och promenader.
iiiiii vad jag
...längtar till nästa veckas träningspass
på min topplista just nu är..
..tisdagmorgon med Yoga
Det är Lycka!!
Namaste.

Vi ses där...
Tjing!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Oj vad du tränar.
Och jag som är mallig att jag hinner att träna fyra fem dagar i veckan. Och då snackar jag en halv timme/45 minuters power walk.
Jaja..man får vara glad för det lilla ;)
Kram!

Inger sa...

Ja jag håller med Camilla här ovan..jag är glad om jag hinner med en prommis varje dag..
men du måste ju vila oxå..musklerna vill ha lite ro mellan varven..puss och kram