måndag 10 september 2012

Nystart

Måndag och på`t igen då!
...känner mig dock lite seg i starten.
Kroppen reagerade med både
..glädje, frustration, ilska
då jag släpade iväg den till gymmet!
De håller på att installera nya smäckra maskiner
så jag körde mest kondition på ct
och löpband, det behövdes vill jag lova
armarna och magen fick även känna av vardagen igen!
..
Kolla vilka fina tomater
av div sorter jag köpte på
"Bondens marknad"
 i helgen!
 
 
Nu är det dags att packa
väskan och dra tll jobbet!
Tjing!
 


5 kommentarer:

LillaTuss sa...

Hej och tack för fin kommentar.

Jag missade Bondens Marknad i vår stad men jag misstänker att det även där fanns mycket gott att köpa.

Kram

Inger sa...

Jaha där försvann den kommentaren..iaf vilka härliga tomater..
Kul med lite nya maskiner på gymmet..Men glöm inte att vila någon dag mellan varven..
Kram och ha det så gott...

Camilla sa...

Du..dom där tomaterna ser väldigt goda ut.
Bondens marknad...tänk...jag har aldrig varit på en sån.
Kan tänka mig att det finns både det ena och det andra där.
Kram!

bokhyllan sa...

Tomaterna... mums! Vackra är de också.
Ha en fin onsdagskväll!

Camilla sa...

Önskar dig en trevlig helg!
Kram!