söndag 9 september 2012

Mallis

Nu är vi hemkomna från Mallis
Det har varit en händelserik resa
 med både Ros & Ris
men mest ..
Ros & sol!
Här kommer lite bilder
..
 
Påväg
FödelsedagsBubbel
Tassavtryck
Fin strand
Lunch
Fräscht hotell
`Roc Linda`
Ligger i Can pastilla
Ligger 5 minuter med taxi från flygplatsen.
Kunde se planen lyfta upp i skyn när jag låg i min säng
lite fränt var det också, när planet lyfte oss hemåt
kunde vi se vårat hotell från luften.
God mat i stora lass.
Katedralen i Palma
(Buss till Palma från oss 20 min)
Ut i natten
Poolhäng på terassen
check this out!
Vilken nyårskänning jag hittade
för endast 18€
Härliga bad
...min älskling & jag
 
Hemdags
Hejdå Mallis
Lollo was here...
 
Tjing!


2 kommentarer:

Inger sa...

Åhh vilken härlig semester ni har haft...häftiga foton..
Längtar nu oxå till Mallis..det är längesedan vi var just där... Detta stället kanske var bra..
Kul att det var så när Palma..
ha en fin arbetsvecka nu..
kramizar

Camilla sa...

Ååå,så underbart det ser ut.
Men nu..tillbaka till verkligheten ;)
Kram!