onsdag 20 februari 2013

Bredband och kalas

Visst blir man tokig när uppkopplingen inte funkar...
..i -landsbekymmer
Jovisst men, ja ni vet vad jag menar! :-)
.. tycker mobilen är plottrig
Men men ..
 nu så
efter fyra dagar får jag tacka 
bredbandsbolaget 
för att jag är med i matchen igen!
..
Tänkte visa lite bilder från i Lördags
Jovisst serni  mitt i jobbhelgen lyckades
jag slita mig loss för ett
40-års partaj!
Trevligt mingel
Släkt & vänner till födelsedagsbarnet
Massor av god plockmat
Mums..
Blommor & presenter i långa banor
Tack Pia för en trevlig kväll!
..
Tjing!

3 kommentarer:

Camilla sa...

vilket kalas!
Där hade ju jag vilja vara med ;)
Kram!

Camilla sa...

Hoppar in här för att önska dig en underbar söndag!
Kram!

Inger sa...

Vad skönt att ni fått tillbaka bredbandet igen.
det såg verkligen trevligt och gott ut hos Pia...fin bild på henne.
ha en fin vecka...kram