fredag 15 februari 2013

En bra dag helt enkelt!

Igår var det hjärtats dag!
.. en bra dag på alla sätt o vis 
ledig och allt!
Fix och don här hemma, tonade bl.a. håret (undra om det var igenom tänkt).
Jaja jag slänger väl i lite slingor framöver, det brukar vara räddaren i nöden
Gooo middag med mina boys....
Ja jo.. ett och annat gelehjärta slank nog ner också!
Och i postlådan fann jag detta..
 ett paket!
Jag visste vad som var i, eftersom jag beställt det själv
men visst blir man ivrig ändå? *fniss
Har beställt dessa fina ljusstakar av ett par tjejer på facebook
de kallar sig för "fröknarnas hörna"
Jag tycker de gör mycket fina saker. De gör även utifrån dina önskemål
kika in hos dom vetjah!
Så här fint blev det på vår hall byrå.
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

har du färgat det mörkt,, ??
det är säkert bra..
Vilka fina grejer du fått i din postlåda..men du hade fint på byrån innan oxå..extra fint nu då...blir spännande...
Ha en bra dag imorgon och hälsa f-dagsbarnet...kram

Camilla sa...

Åååå..dom var ju jättefina. Passade perfekt där ju!
Sv: Visst är det självklart att det heter ostkrokar!? :)
Kram!