söndag 3 februari 2013

Hälsomässa

I Linköping
både Lördag & Söndag
...om jag var där?
såklart!
En samling utställare, prova på pass, uppvisningar av olika träningsvarianter 
tävlingar, träningsvänner, en del mer kända än andra.
Mycket att se och lära
samt nya spännande nyttigheter att smaka på 
eller köpa och  tillaga själv.
Lövley!
Som vanligt hade jag fulla kassar med mig hem
rabatt och fri träning 
lite här & var
vitaminer & bars
 
Kvällen tillbringades framför tv´n och Melodifestivalen.
I dag en skön Söndags promenad utanför stan i solsken.
En helg i min smak helt enkelt
..
"att leva är att uppleva"
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Det låter som en perfekt helg för dig. Kann förstå att det fanns mycket bra grejer att köpa...härligt att avsluta helgen med en skön prommis i det fina vädret..Ha en fina vecka..kramizar till dig..

Camilla sa...

Låter som en kanon helg.
Själv jobbade jag. Men Mellon såg jag :)
Kram!