onsdag 1 februari 2012

Nya dojjor.

Har invigt dessa snyggingar ikväll.
De är anpassade till Core -träning
Hör till saken att jag har en liten sträckning i ryggen.
Tvekade i 1 sekund om det skulle bli träning eller ej, jodå såklart jag fixar Sofias pass tänkte jag. Sofia var sjuk i dag, jag hamnade istället i ett fartfyllt aerobicpass!
Hm..
.. frustrerad över att jag inte hann med i svängarna.
Skam den som ger sig.
Därefter blev det likaså en vikarie på EFITpasset .
Jobbigt som tusan med hopp när inte ryggen är helt ok.
Men, men...
..imorgon är en ny dag!
Förhoppningsvis är ryggen bättre då.
Men dojjorna gjorde iaf ett bra jobb!

Tjing

1 kommentar:

Inger sa...

Hoppsan vilka snygga dojjor...vill ha..
Men du måste vara försiktig med ryggen så du inte får mera ont..jag har bara en Lo..
Men lite avis på din energi..men förstår hur kul det är...
Nattikramen..