tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag


Av hela mitt hjärta..
..eller
ab imo pectore
Som jag valt att kalla bloggen. Ett givet & naturligt val tycker de som känner mig. Är nämligen helt helt crazy hearts.
 Gillar formen, hjärtat är en fin symbol helt enkelt. Så pass mycket att jag för ett par år sedan, lät tatuera in två hjärtan på min handleden. En Symbol för kärleken till min man. 
 Ett och annat hjärta att dekorera med hemma har säkert slunkit ner från en & annan shoppingrunda genom åren. Har ni sett några hjärtan här inne?
Önskar er alla en go & glad Alla hjärtans dag!
..glöm inte
” att humor är ett kärleksfullt sätt att kommunicera”
"strandlek på Rhodos"
Tjing!

  


3 kommentarer:

bokhyllan sa...

Hej hej!
Tack för påhälsningen och uppmuntrande ord.
Glad Alla Hjärtans Dag-hälsningar!

Inger sa...

Ja nog vet jag att du är ett "Hjärtats Barn" härligt med alla dina hjärtan...de står ju mig väldigt nära oxå..
Ha en underbart fin dag och kram till hela PALT

Maria sa...

många varma goa alla hjärtans dag kramar till dig från mig <3