måndag 27 februari 2012

Uppryckning

"Nu har elefanten balanserat färdigt på sin sköra spindeltråd"
 Mot framtidens nya dagar
& nya möjligheter..
En sak som gör mig väldigt glad när jag vaknar är att det blir ljusare och varmare för var dag!


Tankekorn att ha i minnet veckan lång!



Sportlovet är slut, och tonåringen har vilat ut.
Vardagen är här!

Efter jobbhelg och inte så mycket egentid
 står träning i focus.
Dagens rörelse blir..
Pw ute i naturen samt att
musklerna ska formas till inne på gymmet
Tjing!


1 kommentar:

Inger sa...

Vad du tänker klokt.
Jag gör så gott jag kan för att försöka tänka positivt, och visst är det skönt att det blir ljusare,,ljuset är ett stort glädjekorn, så oxk träning. Önskar bara att jag hade lite av din inspiration.
Skönt på sitt sätt att det är vanlig vardag igen..
Ha en fin vecka kramen tilll dig..