Ab Imo Pectore

söndag 19 februari 2012

Väcker...

.....många tankar
ingen nämnd..
&
..ingen glömd
Tjing!


Upplagd av Lollo kl. 14:50
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Tankekorn, vardagligheter

1 kommentar:

Inger sa...

Ja så sant..kramen till dig..

19 februari 2012 kl. 17:15

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Lollo
Gift tonårsmamma mitt i vardagen där jag trivs bäst!
Visa hela min profil

Populära inlägg

Bloggarkiv

  • ►  2013 (35)
    • ►  oktober (1)
    • ►  augusti (3)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (6)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (4)
    • ►  februari (8)
    • ►  januari (4)
  • ▼  2012 (207)
    • ►  december (7)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (13)
    • ►  september (13)
    • ►  augusti (15)
    • ►  juli (8)
    • ►  juni (14)
    • ►  maj (26)
    • ►  april (24)
    • ►  mars (29)
    • ▼  februari (29)
      • Upp & hoppa
      • Money money
      • Uppryckning
      • Begravning
      • Mammig omtanke
      • Pussel
      • Godmorgon
      • Ny vecka
      • Annorlunda
      • Väcker...
      • födelsedag
      • Tourette
      • Stanna upp
      • Nya kunskaper
      • Alla hjärtans dag
      • Skön Söndag
      • HemmaSpa
      • Sommarminnen
      • Fredagsmys
      • Kärlek
      • Ryggen
      • Recept
      • Tävling
      • Lunch
      • Sovmorgon
      • Gym
      • Rörelse.
      • Det kom ett paket.
      • Nya dojjor.
    • ►  januari (20)
  • ►  2011 (2)
    • ►  december (2)

Etiketter

Djur Foto Livet mat natur nöjen resor shopping Skönhet Tankekorn Träning vardagligheter youtube

Antal besökare

LolloDanielsson. Temat Resor. Använder Blogger.