onsdag 2 maj 2012

I spåret

Cyklade iväg till motionsspåren i Ryd
..där var det mycket trafik i kvällsolen!
Löpare, hundägare, folk som gick fort, folk som höll handen
kärleksfullt, fotbollsmatch i anslutning likaså frisbeegolf.
Människan är ur sitt vinteride
..Äntligen!
Ville ta vara på eftermiddagen & kvällen
ute i det underbara vädret!
Jag motionerar mycket, men jag har inte sprungit
ute än i år, har mest blivit promenade och Pw, eller löpbandet inne.
Började mjukt med spåret på 2,5 km, löpning
 skönt!
Tog ett varv till men då gick jag
ville kunna stanna upp & lukta, njuta
ta en bild av härligheten.
..andas
..pusta ut
Stretching
innan cykeltur hem igen.
Dryga 1 mil på cykel & 5 km i skogen får duga för idag!
Tråkigt nog ska det visst bli sämre väder
mot slutet av veckan.
Men nu är
NU!
..
Tjing!

1 kommentar:

Inger sa...

jaha det blev spåret, men i Ryd..det såg mysigt ut..och kan jag tänka mig skönt..
Som sagt, det gäller att njuta nu när vädet är fint..
ha en fin torsdag..
kramen,..