torsdag 10 maj 2012

Dagens ros

Livet är en dans på
rosor..
..men taggarna gör ont att trampa på!

..
Men sen kommer en mellandag då livet
& tankarna känns lite bättre
som idag.
Ett leende och orden jag fick i morse
av en deltagare på yogan blev starten på en okey dag..

Hej Va kul att se dig!
..
Läser sen i dagstidningen på jobbet att
någon uppskattade att jag lämnade in "någons"
 borttappade plånbok,
såpass att jag fick
Dagen Ros!
.
Mjuka lena uppmuntrande ord av fina
människor har klätt min dag
från olika håll!
Regnet verkar inte avta, orka bry sig liksom
tror jag drar på löpardojjorna ändå!


Tankar som följt mig idag;
"när vi har det bra
vet vi ofta inte hur bra vi har det"
Tjing!



1 kommentar:

Inger sa...

Men så roligt att få dagens ros, jag får titta i tidningen imorgon. Den kommer dagen efter här,.
Ibland behöver vi en dag som denna, som du fick idag..Den är dig väl värd. Jag blir glad i hela kroppen när du känner dig så..
Härligt att du fick en liten jogginrunda oxå.
Jag tog ett litet språng i samband med vår prommis..var ju tvungen att testa dojorna...jodå,, bra,
Kramen till dig Fina Louise..