söndag 27 maj 2012

Mors Dag

Börjar lida mot sitt slut, men...
vilken Dag - vilket fint och soligt väder vi haft
termometern på altan har visat 30+
I like!
Har haft familjen vid min sida
..när dom vaknade vill säga (tonåringar)
Har solat i stora lass..
..grillat
T-bonestek
som sagt bor med tre grabbar, var av två jobbar på scan
summan blir då ...much of meat!
men en liten sparris till mor fick allt plats
Sitter i skuggan med riccinolja i håret och en chokladmask
i fejjat...
och planerar kommande vecka.
..
ps
Har bokat tid för en ny tatuering i veckan..
..hihi!
Tjing!

3 kommentarer:

Inger sa...

mmm det låter som en bra Mors Dag.
Men lite rädd blev jag allt av bilden på dig...hua,,,hihihi..
Men sen blev det väl fint och skönt förstår jag..
Ha en fin vecka...kramizar..

RackarTuss sa...

Hej!
Tack för titten i min blogg :D
Ha det så gott!

Camilla sa...

Min morsdag firade jag på jobbet. Jojo...sol hela helgen och jag jobbar :(
Vad spännande med en ny tatuering. Vad blir det för något motiv?
Kram!