måndag 19 mars 2012

Ny tatuering

Det är ingen hemlis att jag gillar tattoos.
Jag har tre stycken, och ett framtida projekt i sikte.
Men nu gällde det inte mig…
Jag har två tonårskillar, mina barn  de fyller 18 och 20 år i år,
Jisses fatta bara det!!
20 åringen har pratat tatueringar i ett par år.
Nu är han vuxen och fattar egna beslut, samt tjänar egna pengar.
För en månad sen kom han hem med denna

Det är hindu och budskapet är
“Mother- A true definition of an angel”
tänk er då min reaktion..
 ”som är en blödig & skör klimakteriehäxa ”
- en liten tår kom, om man säger så..
Hans pappa/min man är född i Indien,  därav på hindu!
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

ja det var ju fint..kan verkligen förstå att det blev rörd,. Så fint och hedrande. Han är en klok och fin grabb, så även den något mindre förstås...båda blev full pott,,,Får se det live snart,hoppas jag...kramen..

Camilla sa...

Gud så fint!
Tror jag det att du bölade. Vem skulle inte gjort det?
Kram!