onsdag 21 mars 2012

Sjuk

I två dagar har jag varit helt utslagen..
typ..
..så här.
Feber och maginfluensa
ont överallt.
Sakta känner jag livet börjar återvända.
Vad händer då..
Jo då kommer all frustration, vill göra 1000 saker
orkar en.
Solen skiner och termometern slår knockout.
..ute är det vår!
Jag blir sjuk på sin höjd vart femte år.
 Kunde denna bacill inte kommit
när snön föll, då jag hellre stannade inne.
Har också gått miste om en föreläsning
jag tror var mycket bra..
..Maskrosbarnet
Morgan Alling som berättar om sin uppväxt som fosterbarn.
Ja ja vad är en bal på slottet..
...förmodligen
helt Underbar!
I väntan på bättre tider
dricker jag mitt thé och
knaprar skorpor.
Ska sluta gnälla och sätta på en
film i stället.
Tjing!

2 kommentarer:

Inger sa...

Ja fyyy så tråkigt att du blev så sjuk, men skönt att du är på bättringsvägen. Hoppas den överiga familjen klarar sig skapligt.
Vila vila vila vila..till er alla.
Men så synd att du missade Morgans föreläsning, den hade säkert varit bra. Ja sedan att det blev fint väder, då vill man ju ut,,
Men snart är du på banan igen.
Storkryapådigkramen..

Camilla sa...

Stackars stackars dig.
Krya på dig!
Kram!