söndag 4 mars 2012

Träningssummering

Veckans träning!

Söndag
60 min PW

Måndag
60 min PW
20 min CT
Rygg, axlar och ben med vikter

Tisdag
60 min Poweryoga
40 min intervall löpband
Arm, mage och axlar med vikter
30 min cykel

Onsdag
30 min Pulspass
30 min EFITpass
30 min cykel
30 min promenad

Torsdag
30 min intervall löpband
Mage, axlar och arm med vikter
30 min cykel

Fredag
60 min PW
30 min cykel

Lördag
60 min promenad i skog & mark

Söndag
2x45 min PW
(gick i 45 min, stannade på ett solarium vilade/solade, gick tillbaka 45 min)
All träning /rörelse är BRA träning
både för kropp & knopp!

Tjing!

3 kommentarer:

Inger sa...

ojoj vilket program.. Ja jag vet att du gillar att träna. Men det ser mycket ut när man ser det så här..lite vila hinner du mellan varven hoppas jag..
ha en fin vecka..kramen.

Maria sa...

Du har massor av träning att genomföra under veckan :)
Jag ska hinna med lite m indre träning men lagom dos för mig :)

Ha en underbar vecka <3
Kramar Maria

äppelblomman sa...

Åh WOW vilken underbar träningsvecka du har fått ihop! Jag önskade mej bara lte mer tid så att jag fick ihop mer träning... Men som 3 barns mamma så är det lite svårt:-/
Kram k