lördag 31 mars 2012

Påskmarknad

I Gamla Linköping
Invigning av nya chockladboden
Det var mycket folk som köade, många som skulle
fylla sina påskägg!
Ute var det  kallt, men det var några knallare
som fick sälja sina prylar
påskris & påskägg såklart, också
korv, smycken, mattor mm
mitt intresse drogs till naturprodukter till huden
köpte dessa
Märket heter "Min kräm"
Jag köpte
Bärnstenskräm; ger balans, fukt,glöd,lyster &näring samt bevarar huden med en ljuvlig doft av jasmin.
Dunderkräm; bästa tänkbara till knastertorra händer & risiga fötter, hudproblem, insektsbett, självsprickor, torrsprickor,superbra nattetid fylla att ut rynkor med, för att sen vakna len som en persika.
Läppcerat; fet och väldoftande, smörjes endast morgon och kväll.
...såklart jag köpte godis också!
tonåringarnas ägg ska ju fyllas
:-)
Tjing!


2 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka häftiga krämer du köpt.
Kram!

Inger sa...

Härlig marknad,,och mycket gott och dyrt kan jag tro...
kram